טיפים לפעילות עסקית נכונה

במאמר זה אעניק לכם שני טיפים שבאמצעותם ניתן לפנות ישירות ללשכת ההוצל"פ, לאמת את החבות ולמנוע טענות בדבר סכום העסקה.
ככל והעסקה מתבצעת מול חברה בע"מ, כדאי לקרוא גם את הטיפים לניהול עסקה מול חברה (למעבר לחצו כאן).

הסכם למתן שירות ו\או לרכישת סחורה

לצורך מזעור טענות הלקוח, מומלץ לערוך הסכם ספק לקוח ו\או הסכם למכירת שירותים ומוצרים, רצוי להבהיר במסגרת ההסכם את מהות העסקה ואופן ביצועה.
רוב בעלי העסק מכירים את הכשלים העלולים לצוץ ואת טענות הלקוחות, רצוי כי דברים אלה יכללו בתוך ההסכם.
לאחר שערכתם הסכם הכולל בתוכו את זמן ההספקה ו\או מועד מתן השירות, את הסכום לתשלום ואת מועד ביצוע התשלום בפועל, חשוב להחתים את הלקוח על ההסכם באופן פיזי.
ככל ויתרת החבות הינה מתחת ל 75,000 ₪ , במצבים מסוימים ניתן להגיש תביעה כנגד החייב ישירות ללשכת ההוצל"פ, בכך לקצר את התהליך.
יתרה מכך, כאשר הפרטים מצוינים בהסכם, טענות הלקוח בדבר מועד התשלום ו\או גובה התשלום ו\או אופן סיפוק השירות יהיו קשות להוכחה, שהרי ההסכם חתום בכתב יד וכולל את מלוא הפרטים המוסכמים.

שיקים

אפשרות נוספת הינה נטילת שיקים בגובה סכום העסקה, רצוי אף לשגר דוא"ל ו\או הודעה לצד השני שיאשר את מתווה העסקה.
מדוע שיקים?
כאשר שיק מחולל ניתן להגישו ישירות ללשכת ההוצל"פ במטרה לגביית הכספים, בהתאם לתקנות ההוצאה לפועל שיק ניתן להגשה לביצוע כמו פס"ד.
משכך, ניתן להגישו ישירות בלשכת ההוצל"פ ובכך למזער הוצאות ולהטיל עיקולים בתקופת זמן קצרה.

  • משרדנו מעניק ליווי שוטף לעסקים, החל מ 5 שעות ליווי בחודש, במסגרתם מקבל בעל העסק את השירותים הנדרשים לעסקו, בין היתר, יצירת הסכמים, גבייה משפטית ועוד…

נכתב על ידי עו"ד אבי חיים אדיב

המידע המצוי באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. 

כל האמור באתר זה הינו באחריות הגולש ועו"ד ו\או האתר לא יישא באחריות כזו או אחרת בגין כל טענה ו\או נזק משפטי העלול להיגרם מקריאת תוכן האתר ו\או המאמר.

נכתב על ידי עו"ד אבי חיים אדיב המידע המצוי באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. כל האמור באתר זה הינו באחריות הגולש ועו"ד ו\או האתר לא יישא באחריות כזו או אחרת בגין כל טענה ו\או נזק משפטי העלול להיגרם מקריאת תוכן האתר ו\או המאמר
ברצוננו להוכיר תודה לעורך דין אבי חיים אדיב, תודה שאתה מלווה אותנו בכל ההליכים המשפטיים שעומדים למולנו. בימים אלה נראה כי כל צעד כולל השלכות כה רבות. מהתיק הראשון, ידענו שאיתך אנחנו רוצים ללכת לאורך כל הדרך (התיק נגמר בניצחון).
מילאן טויז בע"מ
אבי אדיב, אין מילים בפי בכדי להודות לך, 4 שנים נלחמנו לצורך קבלת כספנו, ואתה ב 3 חודשים דאגת שנקבל את כל הכסף בחזרה, אנחנו מודים לך מקרב לב.
יוסף ****
אבי מלווה את העסק שלי למעלה מ- 5 שנים. בכל רגע שאני צריך אותו הוא שם בשבילי. שירות אדיב ומקצועי. ממליץ בחום!
מיקי דזין
מנכ"ל ברנדיני
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ועו"ד מומחה יחזור אליכם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לעורך דין אבי אדיב י לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.